بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

مدیر فنی

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

.

دگربار موسم فتح و ایمان در کشور وحدت و همدلی وزیدن گرفت،هوای معطر به عطر شهیدان این سرزمین مظلوم اما سرافراز با شمیم جان فزای بهشتی شهادت شهید و شهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یارانش اذین گشت و هم آغوشی او با ملائک الهی و حضور در جایگاه قرب الهی باران رحمت ای واسعه را دوباره بر یکایک مردم آن ایران غیور و انقلابی فرو ریخت؛شور و نشاط انقلابی توأمان با بصیرت دینی شد و جلوه این اتحاد از دی ماه تاریخ ساز شهادت تا طلوع فجر چهل و یکمین بهار انقلاب امتداد یافته است. امواج فتح و ظفر که شاید تا مدتی قبل بر همگان آشکار نبود با عنایت حضرت حق و ادعای منجی عالم بشریت بر کرانه های گوش و چشممان نشست. مظاهر استکبار امروز ضعیف تر از گذشته با تمام توان خود می کوشد تا این حرکت عظیم را که دامنه آن اکنون فراتر از مرزهای این اقلیم در سرتاسر جهان منتشر شد و شعله حقیقت طلبی آن دامنه آن آن را فرا گرفته است را خاموش کند؛به راستی که خیالی باطل و سعی بیهوده است. نهالی که در خرداد سال ۴۲ با دست عبد صالح خدا حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه کاشته شد و در بیست و دوم بهمن سال ۵۷ اولین میوه آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود به بار نشست،مسئله شجره ای طیبه اکنون در دهه پنجم انقلاب تناورتر پر ثمر تر در سراسر عالم خودنمایی می‌کند. درختی که خود پناهگاه و حامی هر مظلومی در این گیتی است.

آری وعده الهی بر این قرار گرفته است تا مستضعفین وارثان این زمین قرار گیرند. با چنین چشم انداز روشن و روحیه بخش در برابر امواج مصائب و مشکلات می توان ایستاد و با بصیرت و تقویت همه جانبه در عرصه علم و دین و ساخت ایران قوی بیش از پیش به بنیانی مرصوص تبدیل شد؛که این همان را کار بی بدیل پیروزی های آینده ایران اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب است.

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با نصب العین قرار دادن فرامین رهبری به ویژه دستورات اخیر ایشان برای قوی شدن همه جانبه ضمن لبیک به آن  از تمام آحاد فرهیخته به ویژه اساتید متعهد و مخلص دانشگاه فرهنگیان و دانشجو معلمان و معلمان  می‌خواهد برای این مهم با ارایه برنامه‌های عملیاتی گام برداشته و زمینه های لازم در تربیت نسل آینده ساز کشورمان را مجاهدانه فراهم سازند. همچنین اعلام میدارد در جشن پیروزی انقلاب در بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در کنار همه مردم ایران حضوری حماسی خواهد داشت.

والسلام

روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.