حمایت از مظلوم در هر نقطه از جهان از مبانی و پایه و اساس اسلام است

مدیر فنی

حمایت از مظلوم در هر نقطه از جهان از مبانی و پایه و اساس اسلام است

رئیس دفتر هماهنگی کانون های بسیح اساتید دانشگاه فرهنگیان، بر حمایت از مظلوم در هر نقطه جهان تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، سید مهدی قاسم تبار، رئیس دفتر هماهنگی کانون های بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در مراسم حمایت و پشتیبانی از همبستگی با جنبش اجتماعی نفس در آمریکا و حمایت از قیام عمومی ملت آمریکا علیه ساختار حکومت و سیاست این کشور در محل سازمان مرکزی دانشگاه، مبانی موجود در کشورهای اسلامی را برگرفته از قرآن کریم دانست و گفت: پیامبر اسلام (ص) آخرین فرستاده الهی با پیاده کردن الگوی جامع الهی حاکمیتی فوق بشری در خصوص مسائل مختلف ایجاد کرد.

قاسم تبار، حمایت از مظلوم و پایان دادن به جاهلیت و گسترش تمدن مبتنی بر علم و ایمان و رهنمون کردن بشر از تاریکی و جهل به سوی کمالات و نور را سیره اصلی پیامبر اکرم (ص) برشمرد و گفت: پیوند جامعه بشری با مکارم اخلاقی از جمله مهم ترین تلاش های ایشان بود.

رئیس دفتر هماهنگی کانون های بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به جاهلیت مردم در زمان پیامبر، اظهار کرد: همانگونه که در دوران پیامبر اسلام (ص) مردم مبتلا به جاهلیت بودند، امروز نیز با جاهلیت مدرن مبتنی بر علم منهای ایمان، شاهد ستم ظالم بر مظلوم، غارت و چپاول ثروت ملل مظلوم، نژادپرستی، جنگ و خونریزی و نبود امنیت و سلامت جهان از جانب استکبار جهانی هستیم.

این مقام مسئول، با اشاره به کلام وحی در خصوص معرفی مستضعفان به عنوان وارثان راستین زمین، تصریح کرد: حمایت از مظلوم در هر نقطه از جهان برجسته ترین ویژگی استاد تعلیم و تربیت است.

قاسم تبار، ادامه داد: در کشور به ظاهر متمدن آمریکا و مدافع سرسخت لیبرال دموکراسی، شاهد بدترین جنایت ها در حق مردم مظلوم هستیم.

وی، آمریکا را  شریک اصلی رژیم صهیونیستی در ظلم و ستم به ملت فلسطین معرفی کرد و گفت: رد پای آمریکا در گسترش جنگ خونین یمن و همچنین ترویح وهابیت وحشی ترین سبک زندگی در برخی سرزمین ها کاملا مشهود و نمایان است.

رئیس دفتر هماهنگی کانون های بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر دو اصل تولی و تبری، دوستی با خدا و دوستان وی و دشمنی با دشمنان خدا تصریح کرد: ضمن اعلام حمایت خود از مظلومان جهان، قطعا به وظایف انسانی، اخلاقی خود در همین راستا عمل خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام ماسوری، با عالم گیر دانستن مبارزات مردمی علیه زور و استکبار، انقلاب اسلامی ایران را حامی حقوق همه مسلمانان و ملت های مستضعف سراسر جهان معرفی کرد و گفت:  نفی هرگونه سلطه جویی و سلطه پذیری، اعلام حمایت از آزادی همه ملت های ستم کشیده و حمایت از مبارزه حق طلبانه مستضعفان در برابر مستکبران از مهم ترین سیاست های استکبارزدایی نظام اسلامی است.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.