همبستگی با جنبش نفس در آمریکا

مدیر فنی

همبستگی با جنبش نفس در آمریکا

دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان، بر حمایت و همدلی بیش از پیش اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه با قیام عمومی ملت آمریکا علیه ساختار و شیوه حکومت در این کشور و جنبش اجتماعی نفس در ایالات متحده آمریکا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، اساتید و کارکنان حوزه ستادی این دانشگاه با  قیام عمومی ملت آمریکا علیه ساختار حکومت و سیاست در این کشور و جنبش اجتماعی نفس در ایالات متحده آمریکا اعلام همبستگی کردند.

در مراسمی که در همین خصوص با حضور رئیس دانشگاه در جمع اساتید و کارکنان در محل محوطه سازمان مرکزی  برگزار شد، دکتر حسین خنیفر با معرفی آمریکا به عنوان کشوری زیاده خواه تصریح کرد: آمریکا در سطح جهان هیچ دستاوردی نداشته است علت آن هم زیاده‌ خواهی و سلطه‌ طلبی این کشور بوده است که همچنان با نگاه خصمانه خود تصور می‌کند هنوز ابرقدرت است و می‌تواند سیاست‌های خود را در سطح جهان خصوصا در جمع مردم مظلوم تحمیل کند.

رئیس دانشگاه، از اخلاق و خیرخواهی برای همنوع به عنوان مهم ترین مؤلفه‌ اجتماعی یاد کرد و گفت: گسترده‌ترین ارتباط انسان، ارتباط و تعامل با اعضای جامعه‌ خویش است. متاسفانه این اصل در کشور آمریکا فراموش شده است.

این مقام مسئول، حمایت از مظلوم را وظیفه همگانی دانست و افزود: این تفکر بسیار عوامانه و غیر دینی است که فقط به خود توجه کنیم و نسبت به مشکلات مستضعفان جهان بی تفاوت باشیم.

وی، تاکید کرد: هرگاه برای گروهی از ملت ها زمینه قیام فراهم شده، به مبارزه با حکومت ظلم و جور پرداخته اند، و بسیاری از این مبارزه ها نتیجه اش پیروزی اهل حق بوده است. بنا بر کلام الهی در برابر نقشه دشمنان، خداوند چاره جو و پشتیبان اولیاى خویش است.

دکتر خنیفر، کشور ایران را جزء ده کشور آگاه سیاسی جهان ذکر و تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در عمر 40 ساله خود دستاوردهای ارزشمندی در بخش های مختلف کسب کرد.

وی، در پایان ابراز امیدواری کرد: به برکت نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقاومت آحاد مردم، رشادت های شهدا و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) شاهد توفیق بیش از پیش کشورمان ایران باشیم. 

گفتنی است: اعضای حوزه ستاد مرکزی دانشگاه فرهنگیان، با روشن کردن شمع ضمن گرامیداشت یاد جورج فلوید با مردم آمریکا ابراز همدردی کردند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.