بیانیه شورای راهبردی بسیج اساتیددانشگاه فرهنگیان در رد اظهارت سخیف موسوی خوئینی ها

مدیر فنی
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان صادر کرد:

بیانیه شورای راهبردی بسیج اساتیددانشگاه فرهنگیان در رد اظهارت سخیف موسوی خوئینی ها

شورای راهبردی بسیج اساتیددانشگاه فرهنگیان در رد اظهارت سخیف موسوی خوئینی ها بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شورای راهبردی بسیج اساتیددانشگاه فرهنگیان در رد اظهارت سخیف موسوی خوئینی ها

﴿یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ﴾ (النساء: ۵۹)

       اخیرا نامه ای که سراسر سیاه نمایی و در عین حال شانه خالی کردن از بار مسئولیت و نوعی فرار به جلو است منتشر شده است. این سیاه نمایی ها در برابر این همه افتخاراتی که در سایه ولایت امام خامنه ای (حفظه الله) و به دست فرزندان خمینی کبیر (رحمه الله علیه) اتفاق افتاده و امروز ایران اسلامی را علیرغم فشارهای فلج کننده، به یک کشور تاثیرگذار در معادلات جهانی تبدیل کرده است و آن هم در این شرایط خاص غیر از شاد کردن دشمن اثر دیگر ندارد.

    نگارنده نامه نماینده افرادی است که بخش زیادی از مسائل طرح شده در نامه در دوره مسئولیت های ایشان و همفکران ایشان می باشد  واین افراد که غالبا جزو همان نامحرمانی هست که امام راحل ره، آن رهبر کبیر انقلاب امر فرموده بودند که این انقلاب به دست آنها نیفتد،  نشان دادند که سعی دارند با طرح  این مسائل و نامه های سرگشاده بار دیگر دشمنان را شاد و جری تر کنند و باب مذاکره با آمریکای جنایتکار را باز نمایند و دستاوردهای دیگر نظام را هم به دست خود و برای دلخوشی اربابان غربی نابود سازند. و موجبات فشار هر چه بیشتر بر مردم را فراهم آورند.

      همه امت با بصیرت نیک می دانند که هیچ کس از رهبری معظم و امام خامنه ای دلسوزتر و مردمی تر و حساس تر به مسائل مردم نیستند.  حتی در بحث مذاکرات علیرغم خوش بینی نگارنده نامه و همفکران ایشان، رهبر بزرگوار با مذاکرات سال های گوناگون  نه تنها مخالف می کردند و فرمودند خوشبین نیستم بلکه تاکید نمودند که این مذاکرات را نه تنها بی حاصل بلکه آن را مضر می دانم و فرمودند «دشمن خرش که از پل گذشت برمی گردد و به ریش شما می خندد».

        مقام معظم رهبری همان شخصیتی هستند که که تمام همت او آسایش مدام این کشور است و از سال ها قبل طراحی دشمنان در ایجاد مضیقه های اقتصادی را پیش بینی می کردند، مسئولین را نسبت به اقتصاد مقاومتی ترغیب می نمودند و مسائل اقتصادی و تولید ملی را در جامعه گفتمان نمودند رهبری معظم انقلاب است. سیاست های اقتصادی این سال ها و نامگذاری سال ها به مولفه های تولید و اقتصاد و ابلاغ راهبردها و سیاست های اقتصادی شاهد این مدعا می باشد.

  دراین شرایطی که بخشی ازجامعه در فقر و تنگنا زندگی می کنند شما کجا بودید ؟ چند قدم در رزمایش مواسات برداشتید ؟    چرا خاستگاه اجتماعی شما از قشر مستضعف به قشر متوسط  به بالا و مرفهین بی درد منتقل شده است؟

     ما بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، ضمن اعلام برائت از چنین سخنان تفرقه افکن و نفاق گونه، اعلام می داریم که خود را قدران نعمت ولایت شمرده و تمام توان خویش را در راستای تحقق اهداف اسلام ناب و معارضه با تفکر هم دستان شما به کار خواهیم بست و در آینده ای نزدیک جشن به زباله‌دان تاریخ رفتن این تفکر را خواهیم گرفت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.