هفته بسیج گرامی باد

دانشگاه فرهنگیان
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان

هفته بسیج گرامی باد

بسيج ميعادگاه آحاد ملت برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستيابی به آرمانها و اهداف آن بوده و امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد هجمه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و … از سوی استکبار جهانی قرار گرفته بيش از هر زمان دیگری نيازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسيجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسيج، باید ابعاد و ویژگیهای این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

 بسم الله الرحمن الرحيم

بسيج ميعادگاه آحاد ملت برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستيابی به آرمانها و اهداف آن بوده و امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد هجمه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و از سوی استکبار جهانی قرار گرفته بيش از هر زمان دیگری نيازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسيجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسيج، باید ابعاد و ویژگیهای این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

برخورداری مردم از روحيه بسيجی و اعتقاد عميق به فرهنگ ایثار و شهادت در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی که ثمره زعامت پيامبرگونه معمار کبير انقلاب اسلامی و خون هزاران تن از فرزندان برومند این آب و خاک است، عاملی موثر و انکار ناپذیر در راه استواری و سربلندی ایران اسلامی محسوب ميشود.

  جاری بودن تفکر بسيجی در عرصه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی همواره زمينه ساز تحول بوده و ایران اسلامی را در راه تحقق اهداف ارزشمند خود به ویژه در مقابله با جنگ نرم روانی دشمن موفق داشته است.

بی تردید، دور اندیشی، هوشياری و درایت بی نظير حضرت امام خمينی)ره( در تأسيس نهاد مقدس بسيج و هدایت و تدابير روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی)مدظله العالی( اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث  سالهای بعد، گواهی روشن بر درستی این تصميم بوده است.

بسيج اساتيد دانشگاه فرهنگيان فرا رسيدن هفته بسيج را گرامی داشته و این ایام مبارک را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه اساتيد و کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنتگيان  تبریک و تهنيت عرض می نماید.

سيد محمد مهدی قاسم تبار

رئيس دفتر هماهنگی کانون های بسيج اساتيد دانشگاه فرهنگيان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.