دیدار رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور با نماینده مقام معظم رهبری و سپاه صاحب الامر (عج) در استان قزوین

دانشگاه فرهنگیان
.

دیدار رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور با نماینده مقام معظم رهبری و سپاه صاحب الامر (عج) در استان قزوین

.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، روز دوشنبه مورخ 8 دی ماه 1399، رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور " دکتر قاسم تبار " به همراه برخی از اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور، دکتر مشهدی " سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین "، حجت الاسلام شعبانی " مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه " و روسای پردیس ها با حضور در دفتر آیت الله عابدینی با " امام جمعه شهر قزوین و نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین " دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، دکتر قاسم تبار به شعار بسیج اساتید تحت عنوان اتصال جامعه علمی با مردم برای حل مشکلات، اشاره کرد و گفت: بسیج اساتید به عنوان بازوی ارزشی برای پیگیری اهداف انقلاب اسلامی در دانشگاه فرهنگیان فعالیت می کند. وی همچنین با تاکید بر لزوم پیگیری بسیج اساتید نسبت به موضوع مرجعیت علمی، سرمایه گذاری بر ساختار شبکه ای نیروی انسانی و ایجاد تغییر و تحول را از خصوصیات ذاتی بسیج دانست. در ادامه آیت الله عابدینی، با تاکید بر اهمیت هم راستایی تمام نیروها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسئولیت دانشگاه فرهنگیان را در جهت پرورش معلم ایمانی، بسیار سنگین خواند. ایشان همچنین بر محورهایی همچون انس با قرآن و اعتقاد به ولایت و امامت اهل بیت عصمت و طهارت به عنوان لازمه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان به عنوان فرهیخته سیاسی، معنوی و اجتماعی تاکید کرد. همچنین در این جلسه، افراد و مسئولین به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه بسیج اساتید پرداختند.

در ادامه، طی جلسه ای در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، دکتر مشهدی، به اهمیت اصلاح در ساختارهای جذب، تشکیل جلسه هم افزایی میان مسئولین نمایندگی نهاد رهبری، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و تبیین گام دوم بیانیه انقلاب اسلامی اشاره کرد. در این جلسه گزارشی از عملکرد بسیج اساتید طی سال های گذشته ارائه شد.

سپس جمع مذکور با همراهی سرهنگ نجاتی " فرمانده بسیج اساتید استان قزوین "در قرارگاه سپاه صاحب الامر (عج) حضور یافتند و با مسئولین استانی سپاه دیدار کردند. دکتر قاسم تبار ضمن اشاره به جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تربیت معلمان طراز جمهوری اسلامی خواستار هماهنگی و مساعدت بیشتر همه مسئولان استانی در جهت تحقق این هدف شد.

در ادامه، هر یک از مسئولین استانی دانشگاه فرهنگیان و معاونین بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته پرداختند.

سپس سرهنگ برین، به تفاوت ماهیتی و عملکردی دانشگاه فرهنگیان اشاره و بر ارتباط بیشتر بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان با نگاه انقلابی گری برگرفته از روح سردار سلیمانی تاکید کرد. همچنین وی تشکیل کارگروه سپاه و دانشگاه فرهنگیان استان جهت تبدیل ایده ها به مدل های عملیاتی را پیشنهاد کرد.

و در پایان جلسه ای با حضور فرمانده بسیج اساتید استان، مدیریت امور پردیس ها، شورای معاونین کانون بسیج دانشگاه و مهمانان در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه، اعضا ضمن اظهار نظر بر لزوم پاسخگویی بخشنامه ها و پیگیری ایفای نقش بیشتر بسیج اساتید در تحولات کشور تاکید کردند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.