بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

دانشگاه فرهنگیان

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون( (احقاف/13) 

رژیم غاصب صهیونیستی  پس از سال ها تلاش برای ماندن در تجاوز و ستم خود هنوز هم مقاومت را نشناخته است و کورکورانه هر لحظه عمر کثیف خود را کوتاه می کند. اکنون که مقاومت فلسطین عزیز بیش از پیش قدرتمند شده و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تنها خود جوانان فلسطینی هستند که این جنگ و مقاومت را طراحی نموده اند، اسراییل غاصب نه تنها با این وحشیگری ها به جایی نمی رسد بلکه ضعف ها و کمبودهای خود را آشکار می سازد. مقاومت را کودک کشی و بمباران بیمارستان ها از حرکت باز نمی دارد و رژیم تجاورزگر اسراییل باید منتظر نابودی زودهنگام خود باشد. 
مردم فلسطین در این روزهایی که گویی سخت ترین روزهای دوران غیبت سپری می‌شود، با شجاعت و غیرت تمام ،در مقابل وحشی‌گری های صهیونیست ها ایستادگی کرده و راه ظهور را هموار و هموارتر می‌سازند و ما نیز به عنوان یک مسلمان ، پشتیبان برادران دینی خویش هستیم و افتخار می‌کنیم به مسلمانانی مثل این دلاورمردان ، که حسین(ع) را الگو ، و مرگ را به ذلت در برابر دشمن ترجیح دادند .
  این را هم همه دنیا بدانند که ما مسلمانیم و امت محمد (ص) هرگز نخواهد گذاشت کسی ذلت را به ما تحمیل کند.
ضمن عرض تسلیت شهادت صدها کودک،زن و بچه در حمله صهیونیست های غاصب به بیمارستان غزه، این حرکت را محکوم و با خانواده این عزیزان همدردی نموده و فریاد می زنیم که نابودی قریب الوقوع اسراییل حتمی است . 
واحد رسانه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.